15 april 2024

Quiz: wat weet jij van het hoger onderwijs?

Er is het afgelopen jaar veel gebeurd in het hoger onderwijs. Maar wat weet je er nog van? Doe de Hoger Onderwijs Nieuwsquiz en kom erachter of je hoger scoort dan je vrienden.

Wat staat er tegenwoordig op het diploma van een fysiotherapeut? Wie vindt dat Nederlanders net zoveel aanleg hebben voor wetenschap als voor voetbal? Hoe kunnen hogescholen en universiteiten voor een bezuiniging op de ov-studentenkaart zorgen? Het kwam afgelopen jaar allemaal in het nieuws. Doe de quiz en blik in de donkere dagen van december terug op het hoger onderwijs in 2014.

Onder de deelnemers verloten we drie exemplaren van het kookboek Gewoon wat een studentje ’s avonds eet van Leonie ter Veld. Succes!