Warme chocomelk en speculaasjes, met de groeten van de VU

De VU deelt gratis warme chocolademelk en speculaasjes uit. Gewoon, omdat het kan. Omdat de VU zo’n sympathieke universiteit is. En als goedmakertje voor de overlast van de verbouwing van het bordes, waardoor je overal niet inkan en moet omlopen en alles.

Nog tot 13 uur staat er een hele sympathieke mevrouw naast de hoofdingang van het VU-hoofdgebouw. “Warme chocomelk?” – Nou daar zeg ik geen nee tegen!” “Wilt u er slagroom op?” – “Nou dat is eigenlijk slecht voor me, maar doe maar, ja.” Speculaasje erbij. Wat een feest.

Overlast beperken

De renovatiewerkzaamheden aan het bordes duren nog tot half december. Er gebeurt van alles op de VU-campus, hier vindt u een overzicht. Als u toegang hebt tot de studenten- en medewerkerssite, that is. ‘We doen er alles aan om via de informatievoorzieningen de overlast zo veel mogelijk te beperken’,   aldus de VU.

Nee hoor, laat die overlast maar komen. Met gratis chocomelk en speculaasjes erbij.