18 april 2024

Vervroegd vertrek OR-voorzitter

Voorzitter Jelly Reinders heeft tijdens de vergadering van de ondernemingsraad afgelopen woensdag haar vertrek bekendgemaakt. Vanaf het nieuwe jaar richt ze zich weer volledig op haar gewone werk als afdelingshoofd van het onderwijsbureau Geesteswetenschappen en Godgeleerdheid.

Honderd procent

‘De uitrol van projecten studentgerichte ondersteuning, maar zeker ook de verdere opbouw van het gezamenlijke onderwijsbureau, vragen om een beschikbaarheid van honderd procent’, staat in het persbericht dat de raad naar buiten bracht.

In totaal heeft Reinders acht jaar in de or gezeten: eerst als lid, daarna als vicevoorzitter en tot slot als voorzitter. Het is nog niet duidelijk wie haar gaat opvolgen.