18 maart 2024

Studieadviseur Theuns wint Schib-award

Marloes Theuns, studieadviseur bij de economische faculteit, heeft vorige week donderdag de Schib-award gewonnen. Deze prijs wordt jaarlijks aan de VU uitgereikt aan een medewerker die zich bijzonder ingezet heeft voor een student met een beperking.

Moeilijke periode

Volgens de nominerende student heeft Theuns altijd oprechte interesse en bezorgdheid getoond. “Zij heeft mij in zeer moeilijke perioden in mijn leven meegemaakt. Elke keer als ik een gesprek met haar had, voelde ik me daarna stukken beter.”

Schib

Schib is het contactpunt aan de VU voor studenten met een beperking.