18 maart 2024

Gratis zomerschool over mensenrechten

Zoek je nog iets om te doen in juni? Tot zondag kun je je aanmelden voor een zomerschool over mensenrechten, diversiteit en democratie in Nederland. Van lezingen, discussies en onderzoek tot organisatiebezoeken en workshops.

Het zomerprogramma wordt georganiseerd door Humanity in Action, een internationale stichting die zich inzet voor mensenrechten en democratie. Het vindt tegelijk plaats in meerdere Europese steden en eindigt gezamenlijk in Berlijn.

Studenten kunnen gratis meedoen. Maar aanmelden moet wel snel.