Geen broccoli, wel goed voor je

Deze mensen van de SRVU willen graag dat alle VU-studenten de Nationale Studenten Enquête invullen. Dat is belangrijk, want de gegevens worden gebruikt om dingen te verbeteren bij je studie. Daar zetten zij zich ook voor in, voor dat verbeteren, en dat doen ze al vaak genoeg met anderhalve man en een paardenkop. Dus help ze nou een beetje en vul die enquête even in. Het is voor je eigen bestwil (en dan hebben we het voor de verandering eens niet over broccoli). Het kan nog tot 9 maart.