19 maart 2024

Fleur je studentenhuis op met een concert

Je kunt een optreden in je eigen huiskamer winnen van een opkomende muzikant. Radio 3FM en studentenkamerfestival Stukafest touren deze herfst en winter met 3FM Serious Talents langs studentenhuiskamers in zes provincies en doen in november Noord-Holland aan.

Niet te klein

Voorwaarde om je aan te melden is dat je in een studentenhuis woont en dat er een ruimte van minimaal 18 vierkante meter is voor het optreden. Je moet ook eerst nog strijden met andere studentenhuizen om ‘Stukafestafette’ te bemachtigen.

Het leukste studentenhuis wint het huiskameroptreden, inclusief videoopnames. Mocht je studentenhuis winnen, dan horen we het graag.