19 april 2024

Bachelor afgerond? Ding mee naar de Student Research Award

Studenten van Nederlandse en Vlaamse universiteiten en hogescholen die in de afgelopen twee jaar hun bacheloronderzoek hebben afgerond, kunnen tot en met 8 juli hun paper inzenden om mee te dingen naar de Student Research Award.

Die wordt op 20 november tijdens de Student Research Conference, georganiseerd door universiteitenkoepel VSNU, uitgereikt aan de student met het beste onderzoek en de beste presentatie. De hoofdprijs is 1500 euro, daarnaast zijn er een ‘honorable mention’ ter waarde van 1000 euro en een publieksprijs van 500 euro te winnen.

Ook buitenlanders welkom

Voor het zover is, moet u tot een groep van zestig geselecteerden zien te behoren, die door een commissie van wetenschappelijke experts worden geholpen hun paper nóg beter te maken ter voorbereiding op de presentatie op 20 november, in het Amsterdam University College.

Studenten van alle disciplines zijn welkom en de conferentie is open voor zowel Nederlandse als buitenlandse studenten (papers in Engels en Nederlands worden geaccepteerd).

Invitation in English

Hier is meer informatie en below is the invitation to send in your research paper in English:

Always wanted to know how a real scientific conference works? Have you recently completed your bachelor’s thesis, or are you working on it? Would you like to present your research at a conference and have the opportunity to expand your professional network? And do you want to win the Student Research Award 2013, the prize for the best bachelor research in the Netherlands and Flanders?

Sign up for the Student Research Conference 2013. Register now!

The Student Research Conference (SRC) is a conference for undergraduate students of Dutch and Flemish universities and colleges. The SRC will take place on 20 November at Amsterdam University College. Would you like to present you research at a real academic conference and compete for the Award? Submit your research before July the 8th. Learn more about how you can participate via this link.