Studentenleven
& Maatschappij

Bezwaar tegen OR-lijsten

Zijn je favoriete filmscènes die momenten waarop iemand een aanstaand huwelijk tegenhoudt of een advocaat “Objection, your Honor” tegen de rechter roept? Ren dan nu naar de bakken om de nieuwe Advalvas kandidatenlijsten voor die aankomende OR-verkiezingen door te pluizen.

Is een kandidaat te kort in dienst om in aanmerking te komen? Of werkt de stiekemerd helemaal niet op de VU? Tot maandag 3 maart kun je bezwaar maken via or@vu.nl.

Om je voor een al te grote teleurstelling te behoeden: de kans dat het bezwaar gegrond is, is erg klein. Kitty Jong, ambtelijk secretaris van de ondernemingsraad: “Dat hebben we natuurlijk zelf ook al allemaal gecontroleerd.”